1- Kargo Ücreti Var Mı?
 

Gönderilerimizde kargo ücretsizdir.

 

2- Hangi Kargo ile Gönderim Yapılmaktadır?
 

Yurtiçi Kargo ile gönderimlerimizi yapmaktayız.

 

3- Nasıl Sipariş takibi yapabilirim?
 

Sipariş oluştuktan sonra sipariş durumunuzu ve kargo durumunuzu üyelik bilgileriniz ile giriş yaparak Hesabım/Siparişlerim alanından siparişiniz durumu kontrol edebilirsiniz. Siparişiniz durumu değiştiğinde durum bilgileri email adresinize bilgi olarak iletilmektedir. Kargo firması sistemine kargo bilgilerini giriş yaptığında kargo takip bilgileri siparişinize yansımaktadır. Kargo bilgileri siparişinize yansıdığında Kargom Nerede butonu aktif olaraktır. Tıklayarak siparişiniz takibini yapabilirsiniz. Üyeliksiz alışverişlerde ve üyelikli alışverişlerinizde kargo bilgilerinizi Kargom Neredeyi tıklayarak ulaşabilirsiniz.

 

4- Resmi tatil günlerinde teslimat yapılmıyor?

 

Resmi tatillerde gönderim yapılmamaktadır.

 

5- Kargom Yola Çıkmış Ancak Adresini Değiştirebilir miyim?

 

İlk belirttiğiniz adrese teslim edilmek üzere yola çıkan kargonun adresi değiştirilemiyor.

 

 

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR