- Üyelik bilgileriniz ile giriş yaparak Hesabım/Siparişlerim alanından değişim yapmak istediğiniz siparişe gelin.
- Kolay İade butonunu tıklayarak talebinizi seçin ve değişim istediğiniz ürünler ile detayları not kısmına yazın.
- Talebinizi onayladıktan sonra tarafınıza kargo bilgileri e-posta olarak iletilecektir.
- Ürün tarafımıza ulaştığında gerekli kontroller yapılarak stok durumu uygun ise değişim işlemi yapılarak talep ettiğiniz ürün tarafınıza tekrardan gönderilecektir.
- Üyeliksiz alışveriş yaptıysanız Kolay İade sayfamızdan sipariş bilgilerinizi girerek değişim talebi oluşturabilirsiniz.
- HEMEN KOLAY İADE OLUŞTUR -
4- İade Kargo Masraflarını Ben Mi Ödeyeceğim?
Tarafınıza iletilen kod ile anlaşmalı kargomuz ile ücretsiz gönderim yapabilirsiniz. Bunun dışında yapacağınız gönderimlerde kargo ücreti tarafınızca ödenmelidir.
5- İade etmek istediğim ürünleri hangi adrese göndermeliyim?
İade ürünler için adresimiz Mehmet Nezih Özmen Mahallesi Keresteciler Sitesi Fidan Sokak No:18 Kat:2/3 Güngören/ İstanbul' dur.
6- İade Ettiğim Ürünün Ödemesi Ne Zaman Yapılır?
İade olarak gönderdiğiniz ürün bize ulaştıktan sonraki 5 iş gününde kontrolleri yapılarak tarafınıza tutar iadesi yapılır. Kredi Kartı/Banka Kartı ile yaptığınız ödemelerde çalıştığınız bankaya bağlı olarak tarafımızca işlem yapıldıktan sonraki 2-7 iş gününde kartınıza yansıyacaktır. Eft/havale yöntemi ile ödeme yaptıysanız ilettiğiniz adınıza ait olan iban numarasına tutar iadesi yapılacaktır.
7- Zarar Görmüş Paket Durumunda Ne Yapmalıyım?
Size ulaşan paket zarar görmüş ise teslim alırken, zarar görmüş halde teslim aldığınıza dair kısa bir tutanak yazarak gelen kargo görevlisine imzalatmanız gerekmektedir.
8- Her Ürünü İade Edebilir Miyim? İade Şartlarımız Nelerdir?
Ürünlerin kullanılmaması ve tekrar satışına engel olmayacak şekilde, tüm aksesuarları ile teslim aldıktan sonraki 15 iş günü içinde iade olarak göndermeniz gerekmektedir. Aksi durumdaki ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.
Talep açılmadan gönderilen iadeler için bir işlem yapılmamaktadır.
9- Kargo Firması Seçebiliyor Muyuz?
Anlaşmalı olarak çalıştığım Yurtiçi Kargo firması ile gönderimlerimizi yapmaktayız.
10- Tamir yada İnceleme Talepleri
Kullandığınız ürün ile ilgili yaşadığınız sorunlarla için sorun olan ürünlerin görselleri ile birlikte whatsapp destek hattımızdan yada [email protected] adresimize talebinizi yazın. Destek ekibimiz talebinizi inceleyerek size dönüş yapacaklardır. Dönüşleri ile birlikte size gerekli yönlendirmeleri yapacaklardır.